Cosul dvs. este gol

Categorii
Informatii
Ghidul tau autentic de shopping.

Termenul de garantie pentru produse este de 24 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie, dar sunt si produse care prin natura productiei si utilizarii au alte termene de garantie.

 Fiecare produs va avea specificat termenul de garantie in rubrica specificatii produs.Termenul de garantie variaza intre 3-24 de luni. 

Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuiesc insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie(acolo unde este cazul). Fara aceste documente se pierde garantia!

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.

Toate produsele se folosesc doar pentru scopul in care au fost produse!

PIERDEREA GARANTIEI:

Garantia se pierde in cazul in care:

  • produsele nu au fost folosite conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
  • in benzi de picurare si furtune de picurare se gaseste nisip sau alte impuritati ce pot deteriora produsul;
  • foliile de solar si cele termice prezinta urme de deteriorare mecanica;
  • defectiunea a fost cauzata de montaj necorespunzator: ruperi, spargeri, taieturi;
  • defectiunea a fost cauzata de utilizare defectuoasa: filtrare necorespunzatoare in cazul sistemelor de irigare, deteriorarea foliilor cauzata de excesul de pesticide.
  • certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;

Garantia nu acopera: aditivarea antipicurare a foliilor, defectiuni cauzate de fenomene climaterice extreme.

Reparatiile si inlocuirile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.

In cazul in care ridicati pachetul de la firma de curierat si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. 

Nu despagubim / nu schimbam produsele ce au fost lovite / zgariate in timpul transportului. Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport, AWB.

spacer
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru!
Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.
Website detinut de Euroclass Serv S.R.L., CIF: RO18360037, Reg.Com: J40/1956/2006

gradinacasa.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.